zondag 20 april 2008

Dear Jane





In 2003 begon ik heel enthousiast aan blokjes van de Dear Jane quilt. Dit wisselde ik af met randdriehoeken. Mijn eerste opzet was een quiltje van 9 blokken, later werden dit er 16. Daar heb ik ook 16 randdriehoeken bijgemaakt en 4 hoekblokken. Twee weken geleden was de top klaar en deze week heb ik de quilt gespannen. Vanmorgen heb ik de eerste 3 blokken gequilt. Ik heb het patroon van de foto's uit het boek gebruikt, voor zover het zichtbaar was.
In 2003 I started my Dear Jane blocks. In between I made some triangles. First I only wanted to make 9 blocks, but I made 16. So I also made 16 triangles and the corner triangles. Two weeks ago I finished the top and I sandwiched it this week. This morning I quilted the first 3 blocks. I used the pattern of the pictures in my Dear Jane book, as far as I could see it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten