dinsdag 19 augustus 2008

Swaps

Vorige maand heb ik deze bloemetjes gehaakt voor een swap. Het was heel moeilijk kiezen uit al die patronen, die op het internet te vinden zijn. Ik heb zelfs mee zitten haken met een video op YouTube! Er zitten ook nog 2 Yo-Yo bloemen tussen, die ik gemaakt heb met de Yo-Yo maker van Clover. Ze zijn nu allemaal aangekomen in Amerika, net als de boekenleggers hieronder. Alleen de 2 boekenleggers aan de linkerkant zijn naar Noorwegen gegaan. Ik heb ze ook voor mezelf gemaakt, zoals je hier hebt kunnen lezen. Daar staan ook de linken naar de patronen, die ik gebruikt heb.
Last month I crocheted these flowers for a swap. It was very difficult to choose from all those patterns on the internet. I even crocheted watching a crochet video on YouTube! I also made 2 Yo-Yo flowers, which I made with the Clover Yo-Yo maker. All flowers arrived in the USA, just like the bookmarks below. The 2 bookmarks on the left side went to Norway. I also made them for myself, as you can read here. There you also find the links to the patterns I used.

1 opmerking:

  1. Hoi Annet, via via kwam ik op je blog terecht en zag tot mijn vreugde dat je ook een ATC verzamelaar bent. Vind je het leuk om ATC('s) met mij te ruilen? Via mijn weblog (profiel) kun je mij bereiken dmv e-mail (ik kon jouw mailadres nergens vinden). Ik zou het heel leuk vinden om nog wat van je te horen. Groetjes, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen